pátek 13. září 2013

Novinky essence

Ahoj holky, dnes se hlásím s článkem co jsem si koupila z nové kolekce Essence. Není toho moc, ale i tak jsem se o to s váma chtěla podělit :)

Určitě jste zaregistrovali, že značka Essence pro nás nás na podzím připravila pár novinek do jejich stálého sortimentu. Mimo jiné jsou nové dva odstíny lesků na rty, nějaké laky, třpytivé linky a co mě nejvíc zaujalo také 10 nových odstínů rtěnek. Na novinky od Essence se můžete podívat zde

Jak už jsem psala mě nejvíc zaujaly nové rtěnky a tak jsem si taky dva odstíny sebou odnesla, rtěnky jsou krémové, krásně pigmentované a opravdu si každá z vás najde svůj odstín, protože mají jak nude odstíny, tak pořádně výrazné. Já letošní podzim vsadím na líčení pouze s řasenkou a výraznou rtěnkou a proto jsem si taky vybrala červenou rtěnku a korálovou.
Rtěnky mají moc hezký černý matný obal a co je super, že na rtěnce je vyobrazený odstín rtěnky a na samotné rtěnce pak logo E, což je moc hezky udělané.




Rtěnky jsou opravdu moc hezké, na rtech vydrží cca 3 hodiny pokud nepijete nebo nejíte, jediné co bych jim vytkla je, že se nerovnoměrně ze rtů vytrácí, ale vzhledem k tomu, že rtěnka stojí 54,-Kč, mi to vůbec nevadí.


Dál jsem si koupila tvářenku, kterou mají nově v krémové podobě v tyčince ve třech odstínech, růžovou, korálovou a hnědou, při kontaktu s kůží by se měla přeměnit na tvářenku pudrovou a navíc má vonět po ovoci, já tam to ovoce moc necítím, ale dobře :)) Zatím jsem ji zkoušela jen jednou, ale vypadá moc hezky, má v sobě lehký šimer. Cena: 64,-Kč




Plánuji si koupit ještě nějaké stíny a možná i nějaký další odstín rtěnky, tak uvidíme.. Mějte se krásně a Vás se ptám: Koupili jste si něco z nové podzimní kolekce Essence?

7 komentářů:

  1. Ty rtěnky nevypadají vůbec špatně a ta tvářenka je nádherná! Zalíbil se mi tvůj blog nechceš vzájemně sledovat? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Je moc hezká,vypadá přirozeně.. Mají ji ještě v korálovém odstínu a v hnědém

      Vymazat
  3. Ty rtěnky, jsou krásné, jak balení tak barvička...budu se po nich muset poohlídnout :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky vypadají pěkně :)

    Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - výběr ceny je na Tobě :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny príspevok :) Mám rada túto značku :)
    Chcem ťa pozvať k sebe na blog na GIVEAWAY :) http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Nad tou tvářenkou jsem se rozmýšlela taky, nakonec si říkám, že zůstanu u pudrových :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)