středa 3. července 2013

Essence limitovaná edice me and my ice cream

Ahoj holky, tak se opět po delší odmlce ozývám, omlouvám se, že jsem tak dlouho nepřispívala, ale poslední dobou mám nějaké špatné období...ale to vás nezajímá a tak rovnou k věci :)

Limitku Essence me & my ice cream od jsem si zamilovala už když jsem viděla fotky na jejich fb stránkách. Krásné letní barvičky laků, zajímavá tvářenka, čistící ubrousky na ruce i oční stíny se mi moc líbili a tak jsem dnes vyrazila do Rossmanu s nadějí, že tahle limitka se k nám taky dostala, protože většinu limitek u nás ani nemáme :/



V Rossmanovi jsem našla plný stojan výrobků z téhle limitky, chyběla snad jedna tvářenka a jedny ubrousky. Limitka obsahovala 4 laky na nehty, samolepky na nehty, čistící ubrousky, balzámy na rty, tvářenku, oční stíny a rozjasňující perly na obličej.

Já si nakonec vybrala tvářenku, lak na nehty a čistící ubrousky. Chtěla jsem prvně i rozjasňující perly a stíny, ale jelikož nebyli opět k dispozici vzorky, tak jsem se na to vykašlala, protože nemám ráda, když si nemůžu zkusit sytost stínů, i když si myslím, že stíny nemuseli být rozděleny ani odstíny, protože všechny jsou totiž úplně stejné jen ta mozaika v nich je odlišná. Tipla bych si ale, že stíny můžete použít max do vnitřího koutku oka a nebo jako rozjasňovač. Tvářence jsem tedy neodolala a dobře jsem udělala.


Čistící ubrousky, no co k nim říct, je jich tam 15 a voní opravdu jako zmrzlina :) Co je určitě plus, tak po nich nemáte pocit ulepkaných rukou, cena myslím 39,-Kč, ale nejsem si úplně jistá. Koupila jsem si je i proto, že vlhčených ubrousků není po kabelkách nikdy dost, navíc když tak nádherně voní.










Tvářenku i když jsem ji nemohla zkusit mě zaujala už v krabičce, je to krémová tvářenka, která se po styku s kůži změní na pudrovou tvářenku. Musím říct, že se nanáší moc hezky a barvička je krásná, škoda, že se mi ji nepodařilo lépe vyfotit. Ale alespoň vám ji popíšu, v krabičce se odstín tváří vyloženě meruňkově, ale na kůži je jakoby oranžovo-růžová. Zkoušela jsem ji jen jednou, ale myslím, že ji budu v létě hojně používat.





A poslední věc kterou jsem si odnesla je krásný mint lak na nehty, no zkoušela jsem ho hned jak jsem přišla domů, ale v první vrstvě šíleně pruhuje, druhá už je lepší, ale pořád pod ním nehet prosvítá a tak musíte dát ještě třetí vrstvu, což se mi teda ale vůbec nelíbí :/ Tím samozřejmě lak schne hrozně dlouho, i po 3 hodinách nebyl plně zaschlý, takže barva super, ale aplikace šílená! Zítra přidám lak na nehtech.


 
 
A co vy? Máte něco z téhle limitky? Popřípadě chystáte se něco si pořídit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)