úterý 16. července 2013

Hurááá na pláž aneb mé nové plavky

Holky musím se s váma podělit ještě o jednu radost a to, o nové plavky. Za necelé tři týdny vyrážíme s přítelem směr Chorvatsko - Živogošče. A jelikož mám sice doma dvoje plavky, ale od Victoria Secrets, chtěla jsem si koupit ještě jedny, protože přece jen plavky, které spolu stály 3.000,-Kč nechci hned zničit.

A tak jsem proběhla pár obchodů, až jsem nakonec našla jedny v New Yorkru. Pro mě celkem překvapení, protože z tohoto obchodu jsem plavky nikdy neměla, ale jelikož mě zklamala nabídka v Calzedonii, což nechápu..snad jsem se špatně dívala, nebo co :)) , tak jsem šla i do takových obchodů , kam bych jinak nešla.

Jelikož jsem ten den, ale spěchala, jen jsem mrkla, kolik mají kusů v mé velikosti a utíkala. Za týden jsem si pro něj jela ( včera ) a vida, v Olympii neměli ani jeden kus, no tak fofrem do Vaňkovky. Tam je sice měli, ale než jsem je našla... Prostě nepochopím, proč holky, které jdou plavky vracet, nejsou schopné je dát tam, kde je vzaly. Nepochopitelné.

Já mám velikost vršku S a velikost kalhotek M, bohužel už neměli S-ka, ale naštěstí mají plavky na bocích šňůrky, které si můžete stáhnout dle potřeby a tak mi sedly.

Dokonce jsem je sehnala ve slevě, vršek stál původně 349,-Kč a spodek 249,-Kč. Když jsem je kupovala já, tak oba díly, byly slevněné o 100,-Kč, takže super :)



Plavky jsou jak vidíte v tyrkysové barvě, s hnědou a růžovou. Mají malinké růžové kamínky a pod něma flitříky, jsem tedy zvědavá jak dlouho tam zůstanou, ale vypadá to moc hezky .



Tak co líbí se Vám? A kam se chystáte na dovolenou vy?

1 komentář:

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)