neděle 18. srpna 2013

Letní osvěžující Frappé

Holky nevím jak vy, ale já nesnáším ledovou kávu, protože se v ní nachází zmrzlina a šlehačka, ale zato miluju Frappé, nejraději mám to co dělají v Chorvatsku, to je prostě mňamka a tak jsem se rozhodla si ho udělat doma a opravdu je to velice přimitivní, tak tady je recept :)

Budeme potřebovat:

  • rozpustnou kávu ( nejlepší na Frappé je u nás k dostání Jacobs Velvet)
  • vodu
  • led
  • mléko
  • cukr ( nemusí být)
  • mixer
  • brčko
  • velkou sklenici na Frappé

Nejdřív si dáme do nádoby asi 2 lžičky rozpustné kávy a asi 2 lžíce vody. Vezneme ponorný Mixer ( já mám od Zepteru) a šleháme až nám vznikne hustá jemná pěna. Poté vezmeme sklenici dáme do ní cukr a opravdu trošinku horké vody, to aby se cukr hezky rozpustil. Pokud nesladíte, tak tento krok samozřejmě vynecháte. Poté dáte do sklenice asi 2 velké lžíce pěny a zalijete mlíkem a vodou, podle chuti. Já mám ráda hodně mléčnou kávu, takže toho mléka dávám opravdu hodně. 
Nakonec dáme do sklenice led + brčko a už si jen vychutnáváme krásný letní den spolu s Frappéčkem :)



4 komentáře:

  1. ...škoda, že kávu v jakékoliv úpravě prostě nemohu pozřít! :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypada velmi dobře :) Já moc ledové kávy taky nemám ráda. Hlavně ty co se prodávají v krabičkách s brček v obchodech :/ Asi vyskouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)