neděle 11. srpna 2013

Nákupy v Candy store Brno





Ahoj holky, tak už máme první polovinu léta za sebou, tak doufám, že užíváte plnými doušky sluníčka. Já v pátek odjíždím na dovolenou do Chorvatska a proto jsem včera navštívila obchůdek Candy store, abych si vzala nějaké ty dobroty sebou. Kdo tenhle obchůdek nezná, jedná se o menší prodejnu, kde najdete ty nejprodávanější Americké dobrůtky. A kdo sleduje zahraniční youtuberky, tak jistě ví o čem mluvím.

Candy store mají v ČR teprve 2 pobočky a to v Praze - jak jinak :) a v Brně. Jejich zboží si můžete objednat také přes internet, takže nesmutněte pokud nebydlíte zrovna v blízkosti těchto dvou měst.

V jejich nabídce najdete různé sladké tyčinky, lízátka, snídaňové kroužky s kousky marshmallow, které jsou údajně moc dobré, různé nápoje.... zkrátka mrkněte na jejich eshop zde a vyberte si co láká zrovna vás ochutnat.

Já si tam vybrala hned několik věcí a to svoji milovanou Arizonu čaj, měla jsem Zelený čaj s medem a ten mi opravdu moc chutnal a tak jsem si vzala ještě tři další příchutě abych zkusila něco nového. A tak jsem vybrala ještě ledový čaj s melounem, s červeným jablkem a s granátovým jablkem. Otevřu si je až na dovolené, takže jak mi co chutnalo si budete moct přečíst až po dovolené.


Dál jsem si pak koupila ještě od Starbucks frappuccino vanilla, které jsem chtěla hrozně ochutnat, nýbrž u nás Starbucks nemáme.
Přítel si tam vybral na doporučení prodavače Snyders Pretzels a jsou to preclíky, které ale vypadají jako kousky natrhaného chleba, alespoň mě to tak příjde :)) a my si koupili s příchutí hořčice.

Dále pak sušenky Goldfish, jak už název vypovídá jsou to malinké sušenky ve tvaru rybiček a mají je buď v original verzi a nebo s příchutí čedaru. Ty ale neměli, tak jsem si vzala ty originální.

A pak jsme si tam vybrali ještě brambůrky

Ceny:
Arizona čaje , které jsou 100%přírodní - 680ml     59,-Kč
Starbucks frappuccino 250ml                                 79,-Kč
Snyders Pretzels                                                      25,-Kč
Goldfish 170g                                                          99,-Kč
Brambůrky                                                               99,-Kč

Takže jsme platili nějakých 470,-Kč a uvidíme jestli nákupu budu litovat, či nikoli :))

A co vy? Ochutnali jste už některé z těchto dobrot?

(chtěla jsem sem vám dát sem foto, ale bohužel přítel mi obaly vyhodil dřív než jsem je stačila vyfotit)

Příště recenze jak mi co chutnalo :)

 

2 komentáře:

  1. Tvl 40Kč za jeden muffin? :D Tomu říkám byznys ;)
    Melange soul

    OdpovědětVymazat
  2. super ano mala som arizonu a je super :)

    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)