pondělí 29. dubna 2013

Léto už pomalu volá..

Ahoj holky, dnes jsem si pro Vás připravila článek, který jak již napovídá úvod se bude týkat letní tématiky a to plavek. Já jsem si oblíbila značku plavek od  Victoria´s Secret, i když je pravda že ceny jsou leckdy pecka,takže pokud nechcete za plavky dát více jak 1.000,-Kč, tak to asi nebude nic pro Vás, i když dají se sehnat třeba na mimibazaru i levněji a to třeba právě teď, kdy doprodávají loňské kolekce :) tak určitě mrkněte


Já mám tady tyhle plavečky, které jsou udělané jako bezramínkové, ale ramínka k nim přece jen dostanete. Doporučila bych tento střih plavek pro ženy s menším poprsím, ženám s větší velikostí košíčku by mohla prsa ,,vypadávat" a to asi žádná z nás nechce, neustále kontrolovat naše vnady jestli jsou tam, kde mají být :)
Plavky drží opravdu skvěle na těle, mám je již druhým rokem a jsou pořád stejné. Jen je pravda, že spodní díl nepoužívám, na mě jsou tyhle kalhotky moc vykrojené a necítím se v nich dobře.Mám ale ještě jedny od VS a tak je kombinuju spolu.
Spona na vrchním dílu je ve tvaru srdíčka a jsou na něm nalepené kamínky v různých barvách. Zatím mi ani jeden kamínek nevypadl, tak snad tomu zůstane takhle i nadále. Cena těhle plavek je 1499,-Kč, ale jak už jsem psala, teď už je seženete  i levněji.

Tohle jsou ty druhé zmiňované, ve skutečnosti je růžová barva více výrazná, až bych napsala neonová. Tyhle plavečky nemají vyztužené košíčky, ale mě naštěstí padnou i bez toho a to mám menší poprsí. Vrchní díl je posetý flitříky, které taktéž skvěle drží, opravdu se mi ještě nestalo, že by se mi nějaký utrhl, nebo tak něco. Navíc se na sluníčku krásně třpytí. Cena těchto plavek je vyšší jak u těch předešlých a to 1.799,-Kč

Jak už jsem psala, oboje tyhle plavky mám již 2 roky a jsou stále jako nové. Více oblíbené jsou asi ty první, protože jsou praktičtější, nemám ráda vypálené ramínka a už vůbec ne, ta za krk.

Uvažuju, že si na léto pořídím ještě jedny, ale nevím jak mi na to zareaguje přítel  a rovnou si k nim pořídím asi nějakou podprsenku, protože spodní prádlo od téhle značky vypadá prostě nádherně. Na ukázku Vám sem dám mé favoritky jak z kolekce plavek, tak z podprsenek.





Tyhle plavky má petralovelyhair :)





Budu moc ráda, když mi napíšete, jestli jste si už letos nějaké plavky pořídily a nebo si na tuhle sezónu kupovat nové nebudete. A nebo jestli máte od VS a jak jste s něma spokojená.

( plavky které mám doma bych Vám ráda vyfotila, no nemám momentálně doma foťák, tak pokud by Vás zajímaly reálné fotky, ráda je sem přidám)

Budu se moc těšit na komentáře

10 komentářů:

  1. Já mám VS dvoje, už ze starších kolekcí. Líbí se mi poslední, ale bandeau top mi nelichotí. Na většině mi vadí volánky, třásně a kýčovité ozdoby mezi prsy, ale dříve měli nádherné kousky. A drží, jako každé jiné plavky, mám je zatím jako nové.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé a zruš si opisování kódu komentujícím, prosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že jsi spokojená tak jako já :) Jinak opisování kódu si bohužel rušit nebudu :)

      Vymazat
  3. Tvé plavky od VS jsou moc pěkné:)Až mi budu starší, tak bych si plavky od této značky ráda pořídila:)
    Jinak asi ze spodního prádla (z fotek, kterých si sem dala) se mi asi více líbí ty první :)

    http://exceedyourshadow.blogspot.cz/
    Klara K.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko dívala jsem se na váš blog a četla jsem si tam článek o Páji, ale já nejsem Pavlína, jelikož jsem si všimla, že tam máš odkaz na můj blog :)

      Vymazat
    2. Vážně :DDDD? Je, tak to se stalo nějaké VELKÉ nedorozumění :D Moc díky za připomínku, článek opravím a jinak tvůj blog zůstane pořád v našich oblíbených :))
      A je mi 15 :)

      Vymazat
  4. plavky mám najradšej bez ramienok je to praktické :)
    ahoj pozývam ťa na moju GA kde možes vyhrat kozmetiku balea i essence
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  5. Můžu se zeptat, kde si je kupovala? Nebo kde bych je tak mohla sehnat ještě za přijatelnou cenu?
    Děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)