středa 10. dubna 2013

Spotřebováno v březnu

Sice moc spotřebovaných věcí není, ale se všema produktama jsem byla relativně spokojená a tak na ně rovnou napíšu krátké recenze.

Jako první tu mám pudr Stay matte od Rimmel, v drogerii stojí okolo 100,-Kč. Já jsem ho měla v odstínu 001 transparent, tudíž pleť neztmavý nebo naopak nezesvětlý, ale pouze pleť zmatní a navíc krásně voní. Já už mám několikáté balení tohoto pudru, ale už si ho asi nekoupím, prostě mi přestal vyhovovat, ale to se mi stává i u jiných produktů, které jsem používala delší dobu.

 



+ pleť hezky zmatní
+ cena
+ krásně voní
+ nemění barvu make-upu

- začal mi zvýrazňovat na pleti šupinky ( to ale dřív nedělal)

Další věcí tu mám bázi pod make-up 5v1 opět od Rimmel London. Musím se přiznat, že mě takhle báze moc nenadchla. Kupovala jsem ji společně s make-upem, protože na to byla akce, jinak bych si ji asi nekoupila. Konzistence je krémová, není průhledná, ale bílá. Údajně má za úkol:

 - zjemňovat

- vyhlazovat

- projasňovat

- zmatňovat

- chránit pleť



 To já ale nějak nezaregistrovala. Pokud ale nehledáte nějaký zázrak, bude Vám tahle báze vyhovovat. Celkově se mi zdá, že make-up lépe na pleť jakoby sedne, takže jako podklad je celkem fajn, ale už si ji asi nekoupím. To si opravdu peníze radši investuji do báze od Dermacolu.
30ml cena 161,-Kč

+ hezky voní
+ příjemně se roztírá
+ make-up lépe drží

- neplní to co slibuje


Třetí věcí od Rimmel London je make-up Match perfection, mě tenhle make-up opravdu vyhovoval, ale jelikož ráda zkouším nové věci asi si ho už nekoupím. Make-up je hydratační, hodí se pro sušší a normální pleť, určitě bych ho nedoporučila pro pleť mastnou. Make-up mám v odstínu 100 ivory a i když je hodně světlý oproti jiným rádoby nejsvětlejším odstínům make-upů z drogerie, já bych potřebovala na zimu ještě o kapánek světlejší.

 Hezky se ale roztírá a tak není problém ho opravdu rozetřít do ztracena. Krytí není nic moc, pupínky a jiné nedokonalosti nezakryje vůbec, ale pleť hezky sjednotí a hezky, ale jemně voní. Výdrž je celkem slušná, ale nezkoušela jsem ho bez báze. Konzistence je taková vodová, určitě to není žádný hutný make-up.
Pokud tedy nemáte nějak problematickou pleť a spíš ji chcete jen sjednotit, určitě tento make-up zkuste.
Cena 199,-Kč

+ relativně slušný odstín
+ vůně
+ výdrž
+ obal
+ konzistence

- nízké krytí

Poslední věcí je tvářenka od Astoru 3 tone blush, tříbarevná pudrová tvářenka v růžovém odstínu. Mám tuhle tvářenku už dlouho, ale miluju ji. Krásná růžová barvička dodá tvářím šťávu, používám ji opravdu denně. Není ještě úplně spotřebovaná, ale moc dlouho tu semnou už nebude :( Jelikož už jsem ji dlouho nikde neviděla, tak ji asi přestali vyrábět. Ale nezoufám, dělají hodně podobnou jen v jiném obalu,takže až ji úplně vypotřebuji hned utíkám pro další. Nemá cenu se tu nějak rozepisovat, když už není k dostání, ale jakmile si koupím další Astorku hned dám vědět, jestli jsem s ní stejně spokojená jako s touhle.




                                                                         zdroj: omlazení



1 komentář:

  1. ten pudr jsem si už dvakrát koupila a hned dvakrát mi spadnul..:D (jsem dement :D )ale jinak je bezvadnej ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)