pátek 12. dubna 2013

Recenze BB krém od Douglasu

Dnes jsem se rozhodla, že vám napíšu recenzi na nedávno koupený bb krém od Douglasu, nemám ho sice nějak dlouho, ale i tak si myslím, že Vám můžu napsat pravdivou recenzi o tomto produktu. Moc se mi do toho ale nechtělo, protože negativní recenze píšu jen velmi nerada, no ale bohužel i to se někdy stane.



Tohle je prostě něco příšernýho, opravdu to je snad nejhorší věc co jsem kdy použila. No dobře možná ne úplně nejhorší, ale druhý nejhorší zajisté.
Barva je hezká, to ano, ale ta konzistence..tento bb je šíleně hutný, takže když si ho chcete zapracovat do pleti, jde to asi 5 vteřit a pak už to z pleti vyloženě stíráte. Nevím jestli to má někdo z vás taky tak, ale já si prostě dávat make-up bez toho abych se dívala do zrcadla, samozřejmě, že pak se zkontroluji jestli mám make-up rozetřený správně a případné nedostatky opravím. No a tak jsem si nanášela i tenhle bb, no ale co potom jsem viděla za příšeru v zrcadle...hrůůůza. Byla jsem samá šmouha, bb se drolil, vypadala jsem jak kdybych samá šupina, no kapr hadr, opravdu. A to jsem použila samozřejmě krém a bázi pod make-up.
Navíc ta vůně, nebo snad mám říkat smrad? Jde cítit ještě tak dobrou půl hodinu na pleti, takže je to opravdu něco šíleného :/

Měla jsem prvně takovou radost, že jsem našla něco relativně hutnějšího, tím pádem i krycího a navíc s hezkou barvou, ale tohle se fakt nedá.

Buď ho vyhodím a nebo ho někomu dám, komu vyhovovat bude, i když nevím komu.


Ale abych Vám přece jen dala nějaký tip na to, co si koupit.. tak vám představuji můj momentálně nejoblíbenější čaj.


Je to čaj od Tea2O mandarinka se zázvorem a je opravdu hrozně dobrý. Já si ho dělám tak, že si zaliju tenhle čaj s medem, na kousky si nakrájím mandarinky, jablko, pomeranč, dám vše do velké sklenice a popíjím čajík a k tomu zobu horké ovoce. Je to opravdu mňamka, navíc pomáhá proti chřipce, bolestech hlavy, zvyšuje odolnost proti infekci a taky je dobrý na žaludeční problémy.
Pokud Vám nevadí štiplavá chuť zázvoru určitě tenhle čajík zkuste.
Seženete ho v Tescu za asi 60,-Kč








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)