středa 27. listopadu 2013

2 novinky z drogerie DM

Ahoj holky, dnes se hlásím s mini článkem, a to s 2 novinkami ( alespoň pro mě ) z drogerie DM. Dnes jsem totiž záměrně zavítala do DM drogerie i do drogerie Rossmann a to cíleně kvůli Essence Vánoční limitce, ale ani v jedné drogerii ji neměli, stále tam strašil Bieber.

No limitku jsem sice nenašla, ale za to jsem si všimla nových rtěnek od Dermacol, které ale měli jen v DM, v Rossmanu jsem je neviděla.

Rtěnky jsou celkem ve 14ti odstínech, takže věřím, že si vybere každý. Mě osobně se líbil odstín 01, což je výraznější růžovo-korálová barvička a taky odstín 12, to je naopak tmavá hnědo-fialová barva. Zkoušela jsem je samozřejmě jen na ruce, ale konzistence mi přišla krásně krémová, rtěnky jsou dobře pigmentované a vůně vanilky je jen další bodík navíc. Určitě si některou z nic odnesu domů :)

Oficiální popis rtěnek na demracol.cz
  • Benefity S přírodními vosky a zvláčňujícími oleji udržují rty hydratované a zabraňují jejich vysoušení. Dermatologicky testováno.
  • Dlouhotrvající krémová rtěnka. Velmi příjemná, bohatá a vysoce krycí krémová textura, která dokonale přilne ke rtům. Dlouhotrvající efekt až po dobu 6 hodin. Přírodní vosky a zvláčňující oleje udržují rty hydratované a zabraňují jejich vysoušení. Intenzivní barevné pigmenty dodají rtům sytou, zářivou barvu a zanechávají rty vláčné, jemné a provoněné vanilkou.
     
     
    A tou druhou novinkou jsou stíny v tužce od Astoru. Já téhle značce moc neholduju, vlastně jsem od ní měla všehovšudy 3 věci, víc určitě ne. Ale tyhle stíny mě zaujali. Jsou nádherně krémové, výborně pigmentované a opravdu hodně,hodně měkoučké, takže po oku budou klouzat a tudíž nebudou drát víčko. Což se mi u některých podobných tužek stalo.
    Najdete je v 5ti odstínech, mě se nejvíc líbil hnědý odstín uprostřed a šedý úplně vpravo. Další pozitivum je, že jsem si je načmárala na ruku a vůbec nešly vlhčeným ubrouskem setřít. Takže to vypadá také na dobrou výdrž. Foto nic moc, ale fotila jsem v rychlosti, tak se omlouvám.
     
     
     
     
    Narazily jste na ně taky? A zaujaly Vás?
     
    Krásný zbytek večera Vám přeju
     
     
     

    3 komentáře:

    1. ja ruže extra nepouživam ale ked už tak tak bledšie odtiene čo ani nevidno na mňa su tieto akesi tmave ale farby pekne:))

      OdpovědětVymazat
    2. Tie svetriky su super a ta čokolada ahhh hneď si mi spravila chuť:)
      btw, môžeš čeknuť aj môj blog keď tak by sme sa mohli stať vzájomnými followerkami, ak sa ti bude páčiť:)
      http://nelajuric.blogspot.sk/

      OdpovědětVymazat

    Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)