pondělí 11. listopadu 2013

Novinky za říjen

Ahoj holky, tak ráda bych Vám nafotila nové věci, které jsem si za říjen koupila, ale bohužel než se dostanu domů, je tma a to už opravdu nic fotit nejde, takže si to nechám na víkend.

Fotky tedy budou až v sobotu, ale alespoň napíšu co, že jsem si to koupila. A to rtěnku od Rimmel Kate Moss z matné kolekce, rtěnku od Catrice, řetízek z Orsay, odličovací pěnu a pískový lak od Rimmel. Z oblečení jsem si pořídila šálu a čepici na zimu z Kappahl v krásné růžové barvičce. Také jsem si koupila nějaké věci na Vánoce, jako Vánoční hvězdu do okna, nějaké ozdoby. Takže se můžete těšit na podrobné foto :)

Pak jsem tenhle víkend zavítala do Rossmanu kde jsem objevila nové krémy na ruce od Essence z limitované zimní edice o které jsem taky psala, ale jak jsem i předpokládala, strašně mě zklamaly ty vůně. No dobře, celkem mi voní banánový, ale není to vůně, která by evokovala Vánoce, takže jsem si ho nekoupila. Stojí 54,-Kč

No a to bude pro dnešek vše :)

A abych nezapomněla, chtěla jsem se Vás zeptat jestli by jste ocenili recepty s vlastními obrázky toho co upeču na Vánoce, tak dejte vědět do komentářů. Díky

Mějte se krásně 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)