pondělí 4. listopadu 2013

Jdete do toho semnou?

Ahoj holky,
venku se nám to pěkně kaboní, tak mám alespoň čas Vám napsat zase alespoň krátký článek. Nevím jak vy, ale já se rozhodla, že když už se nám blíží zima a už se nedá nic pořádného dělat a já se občas doma nudím, že bych si mohla KONEČNĚ trošku zpevnit postavu. Dokopávám se do toho totiž už hrozně dlouho a i když mám postavu štíhlou ( 175cm 56kg), tak stejně nejsem spokojená, protože moje tělo nemá skoro žádný sval, což se mi nelíbí. Především tedy na břichu, kde když se najím, vypadám jak ve 3. měsíci těhotenství a ani zadek není zrovna bez strií a celuditidy, takže jsem se přemohla a začala hledat nějaké cvičení. A zaujal mě 30ti denní program s Jillian Michaels

Předpokládám, že většina tohle cvičení zná, ale pro ty, které ne, jde o 30ti denní plán, který je rozdělený do 3. levelů, po 10ti dnech. Musím prohlásit, že já jsem opravdu antitalent na všechny sportovní aktivity, snad krom pár vyjímek ( nebudu se přece až tolik podceňovat :-D ) Nechtěla jsem se do toho pouštět sama a tak do toho semnou šla i moje maminka a musím hrdě oznámit, že se držíme již 6tý den :-D

První den to byla opravdu fuška, byla jsem mokrá jak myš a na konci cvičení jsem myslela, že zhynu :-D

Teď už je to ale celkem fajn, na cvičení se každý den těším, jen musím dávat pozor, abych nezhubla, to bych totiž fakt nerada :))

A tak se Vás ptám, cvičily jste už podle Jillian a nebo se chystáte? Pojďte do toho semnou a pište vaše poznatky z cvičení :)

Dál bych Vám chtěla oznámit, že na konci měsíce vyhlásím soutěž o ceny, které se Vám myslím budou určitě líbit, tak sledujte blog a já se s vámi pro dnešek loučím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)