pátek 15. března 2013

Oblíbené 2 rtěnky

Ahoj holky, dnes jsem si říkala, že bych Vám mohla ukázat dvě rtěnky, které momentálně nejvíc používám. U mě se nálady na líčení často mění a tak někdy nosím tmavé oči a ,,nahé" rty a naopak na očích jen řasenku a tmavé rty. Momentálně se líčím první variantou.

První rtěnka je od značky Catrice Ultimate color a je v odstínu 190 The nude the better

Výrobce píše: Barvy! Maximální barvy s vysokou pigmentací dodají tvým rtům ten pravý šmrnc. Jemná a krémová struktura je extrémně odolná- barva drží a drží. Dostupné celkem v 16 odstínech.

Je opravdu kunšt najít přirozenou barvu rtěnky, která jen jemně dodá rtům barvu a navíc, která neobsahuje třpytky a navíc za super cenu.

+ matný vzhled rtěnky
+ celkem dobrá výdrž
+ rty hydratuje a nešupinkuje
+ obal je taky moc pěkný, vypadá elegantně a navíc vypadá velmi hezky jméno značky vyryté přímo na rtěnce

Vypadá opravdu moc hezky a pokud je na Vás většina rtěnek moc hnědých, zkuste se mrknout po odstínu 240, která jde více do růžova

 
 
A jako druhá nejoblíbenější se stala rtěnka od Dermacol Lip Seduction v odstínu 01, dlouho jsem o těchto rtěnkách četla, ale nějak mě pořád nelákalo si některý odstín koupit. Ale nakonec jsem neodolala a tento světle ,,baby pink" odstín jsem si prostě musela koupit.
Jako rtěnka od Catrice neobsahuje třpytky, což mi opravdu vyhovuje.

+ určitě obal, kromě tmavomodré barvy se zlatými nápisy, se rtěnkách jak jistě víte otevírá zespodu kliknutím, takže se vám už nestane, že by se vám v kabelce jen tak otevřela. Jen doufám, že se mi nepokazí, pak totiž nevím jak bych rtěnku dolovala ven.
+ složení je krémové, matnější, ale barvička je celkem sytá
+ obsahuje vitamín E a ošetřující olejíčky a tak se Vám nestane, že by vám tahle rtěnka vysušovala rty
 
 

Jsou prostě skvělé, občas si je míchám dohromady, nejdřív nanesu Catrice a potom Dermacol a vytvořím si další krásný odstín :)

Máte některou z těchto rtěnek? Jste s něma spokojené?
 



 


 

2 komentáře:

  1. Já furt nemůžu trefit ten "svůj" odstín :-P

    http://my-dream-lifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)