neděle 10. března 2013

Zdravé (snídaňové) mlsání

Nevím zda jste už všechny slyšely o možnosti namíchat si své vlastní müsli na stránkách www.mixit.cz
.V prvním kroku si vyberete cereální základ směsi, v druhé sušené ovoce, v třetí růzé duhy ořechů a v poslední řadě Něco navíc kde máte v nabídce např. čokoládové hoblinky, skořici, vanilku, čokoládové polštářky a nebo taky lentilky a gumové medvídky :) Vždy si musíte vybrat základ, pak ale můžete jednotlivé kategorie přeskakovat a nebo naopak pokud milujete sušené jahody, můžete si je tam klidně dát dvojitou dávku.

Při přidávání ingrediencí se Vám vpravo ukazuje přesná energetická hodnota, množství tuků, sacharidů, bílkovin,  váha a cena. Můžete si taky vybrat barvu tubusu, ve kterém vám müsli příjde a dát mu svůj vlastní název. V tubusu najdete 700g - 750g, takže poměrně hodně

Pokud ale nevíte jak si takové müsli namíchat, aby bylo dobré, můžete si vybrat již namíchané.
K zakoupení mají ale i další produkty a to  kaše a nově také čokolády, od každého jsou zatím 3 kusy, které vypadájí více než lákavě.

Moje müsli jsem si nazvala Senza pošmáknutí a jako cereální základ jsem si vybrala Obamovy kulky ( hezký název, viďte), a k němu pak: borůvky, rozinky, vlašské ořechy, arašídy, dýňové semínka, corn flake s medem a oříšky a corn flake s jogurtovou polevou. A musím říct, že jsem nad míru spokojená, už mi zbývá jenom půlka, takže asi brzo budu objednávat další tubus :)
 
Tak co, zkusili jste si už namíchat své vlastní müsli? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Všem za komentáře mířené k tématu a to ať už negativní tak pozitivní :)